Kickoff K2 Next Generation

Opdrachtgever: Partners
Doelgroep: Adviseurs/Ondernemers

Vraagstuk 

K2NG heeft Management Expedition gevraagd om quality time te creëren voor het nieuw te starten bedrijf vanuit het moederbedrijf. Een meerdaagse organiseren waarin inhoud en plezier hand in hand gaan; waarin geleerd wordt van en met elkaar met het vizier op de toekomst van K2 Next Generation; en waarin “moedige” gesprekken met elkaar niet worden gemijd.

Opdrachtgever

K2 Next Generation is begin 2015 een nieuw bedrijf gestart met 5 partners. Een adviesbureau voor sociale vraagstukken.

De nieuwe start vraagt veel energie op allerlei fronten, van strategisch tot operationeel, van samenwerken tot elkaar kunnen aanspreken, van positionering in de markt tot interne declaratieverwerking, van aandeelhoudersvergadering tot plezier maken.

Over de opdracht

De quality time is vormgegeven in Olsberg (Duitsland) met op de agenda Teamontwikkeling, Groepsdynamica, Visieontwikkeling, Sales en markt, Feedback en reflectie en Ontwikkeling als persoon en als bureau.

Als ingrediënten hebben we gekozen voor buitenopdrachten om:

  • te spiegelen op (echt) gedrag onder leiding van avonturier Gerard van den Berg
  • om van “buiten naar binnen” te leren denken onder leiding van inspirator/marketeer René van Horen
  • om met persoonlijkheidsprofielen fundament te leggen onder de samenwerking.

Resultaat

Een nieuw K2 met visie op de toekomst in zowel de stip op de horizon als in hoe de markt te bewerken, in verbinding met elkaar en met zicht op elkaars kwaliteiten en verschillen.

 

Jouw team op inhoud en menselijke diepgang een onvergetelijke boost geven?

Change Expedition

Quality time met jouw team door letterlijk en figuurlijk met elkaar op reis te gaan. Inhoud naar keuze, inspiratie op bestelling en fundamentele verdieping op de relaties met het doel voor ogen is onze belofte.